TDC router login standard?
Fra : Jesper

Dato : 18-07-04 20:38

Jeg har smidt min manual væk men har dog kodeord og password, men
disse virker ikke. I hvert fald ikke første gang man skal ind på
modem.
.. Når man skal logge ind første gang er det ligesom på CC noget ala
"Admin"/1234 eller hva?

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-07-04 22:31

"Jesper" <jeppen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> modem.
> . Når man skal logge ind første gang er det ligesom på CC noget ala
TDC Router? eller Speedstream modem?
Såvidt jeg ved skal man ikke logge ind på et Speedstream modem?

Du kunne måske nævne hvilket udstyr og lignende du sidder med??
Såvidt jeg kan se skriver du fra en CC-forbindelse med en Zyxel router?
- her er password nemlig admin og 1234 som du nævner.

/MD

Fra : Jesper

Dato : 19-07-04 09:12

On Sun, 18 Jul 2004 23:30:44 +0200, "Morten Davidsen"
<email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote:

> [...]
>Såvidt jeg kan se skriver du fra en CC-forbindelse med en Zyxel router?
>- her er password nemlig admin og 1234 som du nævner.

Ja det ved jeg jo selvsagt godt. Dette er en anden computer.

Men det drejer sig om en Siemens, og det er TDC-

x-posthalløj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-07-04 11:43

Jesper skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Er du sikker på at det er en router ?

Og ikke et Siemens ADSL-modem ?

Hvilken TDC-forbindelse er det ?

DHCP-løsningen eller PPPOE-løsningen ?

Jan

Øh ja - det er der heller ikke på denne meddelelse

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jesper

Dato : 19-07-04 12:28

On Mon, 19 Jul 2004 12:42:38 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Er du sikker på at det er en router ?
>
>Og ikke et Siemens ADSL-modem ?

Jeg kender ikke forskellen.
Jeg skal bare ind på computeren og fjerne et par porte.
Det er ganske almineligt TDC 512 /128 abbonoment :o

Jeg vil tro der er 100.000er med det. Man conecter til 192.128..1.1
og skal så indtaste kodeord :oooo

Og det er noget andet første gang end det der normalt vil være ens
login.

>Jan

>Øh ja - det er der heller ikke på denne meddelelse

Jo den var x postet med fut.

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 19-07-04 13:44

"Jesper" <jesser@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Mon, 19 Jul 2004 12:42:38 +0200, "Jan Vestergaard"
> <jan@jve.invalid> wrote:

> Jeg vil tro der er 100.000er med det. Man conecter til 192.128..1.1
> og skal så indtaste kodeord :oooo

Det er formentlig denne her du mener:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_ekstra_56808

Fra : Jesper

Dato : 22-07-04 12:41

On Mon, 19 Jul 2004 14:44:13 +0200, "Jakob Houkjær" <jaho@QQQmail.dk>
wrote:

>"Jesper" <jesser@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er formentlig denne her du mener:
>http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_ekstra_56808

Tak skal du have. Det lykkedes at komme ind og fjerner streamertingne,
men det reele problem (et spilorienteret problem) blev ikke løst-

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-04 02:36

Jesper wrote:
> [...]
> modem.
> . Når man skal logge ind første gang er det ligesom på CC noget ala

du skal sætte dit brugernummer ind og så ikke noget password, det er
standart.

--
Jens

Er jeg bare havnet i glemmebogen?
Hvor surt kan det være
MvH Steen Johansen.
Som med al anden netikette, er der ingen "love"
OE Quotefix http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/