Get2nets nyhedsserver, er den bare MEGET l~
Fra : none

Dato : 14-07-04 00:42

Det sidste stykke tid har get2nets nyhedsserver fungeret meget sløvt her
hos mig, derfor vil jeg lige høre om der er andre der har oplevet det
eller det er mit system der er noget galt med ???

Venlig hilsen

Jakob

Fra : _paul

Dato : 14-07-04 19:19

Ingen problemer her. Jeg ser på ca 20 forskellige grupper, heraf 1 fra USA. Kun den der
fra USA har været sløvt et par gange , men det er længe siden...

Fra : none

Dato : 14-07-04 23:04

In article <6OeJc.320$Hg7.306@news.get2net.dk>, getNOSPAM@get2net.dk
says...
> Ingen problemer her. Jeg ser på ca 20 forskellige grupper, heraf 1 fra USA. Kun den der
> fra USA har været sløvt et par gange , men det er længe siden...

OK nu ser det ud til at hastigheden er kommet igen