Porte hos galnet?
Fra : Michael H

Dato : 12-07-04 15:41

Nogen som ved hva porte der er åbne hos galnet, som man fx. kan bruge til
emule og sådan?
Michael

Fra : :-\) Jens

Dato : 12-07-04 22:42

"Michael H" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hva porte der er åbne hos galnet, som man fx. kan bruge til
> emule og sådan?
>
> Michael

Højst sandsynligt alle (i udadgående retning).....

Jeg vil tro at du sidder bag en firewall på Galnet, du har derfor ikke
mulighed for at åbne nogle porte i indadgående retning, hvis det er det du
tænker på.
I stedet skal du nok have fat i en offentlig IP-adresse. Ved dog ikke om
Galnet tilbyder dette.

Jens

Fra : Arne Poulsen

Dato : 18-08-04 13:51

Du skal bare rekvirere fast ip hos dem, så er alt åbnet for dig, du skal dog
selv
sørge for firewall så :)