Internetabonnemnet med dialin ?
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 07-07-04 07:17

Hejsa,

Jeg står og skal ringe ind til internettet med mit Telia Unlimeted
abonnement, derfor kræves det at jeg finder en udbydder der bruger et alm.
8-cifret telefonnr. at ringe til. Og altså hvor udbyderen ikke 'hæver' for
minutterne.

Nogle gode ideer ?

------------

Jeg skal lige på et par dages ferie med den bærbare og nokia cardphone. Jeg
skal kun checke mail, og derfor spiller ikke den nogen rolle at det kun er
9600 baud som et alm. mobilabonnemnet understøtter, og med Telia Unlimeted
er det aligevel gratis.

--
mvh. Hans-Henrik Andresen
Telefon for en flad 20'er - www.telefin.dk

Fra : anders majland

Dato : 07-07-04 07:57

> Nogle gode ideer ?
Kun i DK ? TDC (og sikkert alle de andre) har stadig det produkt på
hylderne. TDC's dialin er på 21210000 og mener det hedder NetPlus

Jeg har ikke overblik over hvad der idag findes med dialin rundt i
verden til lokale numre - Der bliver lavet om på den slags hurtigere end
jeg har haft det til at køre stabilt....

> [...]
> rolle at det kun er 9600 baud som et alm. mobilabonnemnet
> understøtter, og med Telia Unlimeted er det aligevel gratis.

Hastigheden er mellem den cardphone og dit telefonselskab. Det er altså
dit telia abb. der skal understøtte highspeed data.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Morten Davidsen

Dato : 07-07-04 12:15

"Hans-Henrik Andresen" <hha@REMOVE_unixhaj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8-cifret telefonnr. at ringe til. Og altså hvor udbyderen ikke 'hæver' for

Ja ... få et abonnement her:
http://referral3.cybercity.dk/dk/home.php?brugerkode=1&trin=2

Benyt nummeret 35100000 til at ringe op ..

/MD