TDC Nyhedsserver time out? (ForteAgent)
Fra : frock

Dato : 29-06-04 22:19

Halløj

I den senere tid har jeg oplevet at TDCs nyhedsservere
time outer, uanset om det er små eller store filer jeg markere
for at hente, pludselig stopper den bare, og jeg får flg.
meldinger:

Connection closed unexpectedly by server
eller;
Operation timed out

Er der mon andre ForteAgent -og TDC brugere her,
med samme problem?

--
frock

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-06-04 16:42

On Tue, 29 Jun 2004 23:19:29 +0200, frock <frock@neat.net> wrote:

>Er der mon andre ForteAgent -og TDC brugere her,
>med samme problem?

Ja det gør min også flere gange om dagen bare ved at hente headers på
news.tele.dk. Det har den gjort længe og jeg tror det er TDC der
svigtre og ikke Agent.

Bruger Forte Agent 2.0

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : frock

Dato : 30-06-04 18:36

On Wed, 30 Jun 2004 17:42:02 +0200, Jesper Hansen
<lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Ja det gør min også flere gange om dagen bare ved at hente headers på
>news.tele.dk. Det har den gjort længe og jeg tror det er TDC der
> [...]

Hej
Tror du det er bevidst? -for det kan jeg godt have en mistanke om :/
(håber det selvfølgelig ikke)
--
frock

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-06-04 22:20

On Wed, 30 Jun 2004 19:36:05 +0200, frock <frock@neat.net> wrote:

>Tror du det er bevidst? -for det kan jeg godt have en mistanke om :/
>(håber det selvfølgelig ikke)

Nej det tror jeg dog ikke, men det er p*sseiriterende...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : frock

Dato : 30-06-04 23:24

On Wed, 30 Jun 2004 23:20:16 +0200, Jesper Hansen
<lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Nej det tror jeg dog ikke, men det er p*sseiriterende...
>
>Med venlig hilsen
>Jesper Hansen

Jesper;
Jeg fik et tip af en fyr i en anden gruppe, han anbefalede et lille
freeware program kaldet KickAgent, og det virker sg*..
Det holder liv i forbindelsen.. (thumbs up)

(lad blot være med at klikke ja til noget andet end programmet du vil
downloade, der er en del pop up shi* på stedet. Jeg har fået respekt
for at trykke OK, ligegyldig hvor,, kald det bare paranoya;)

http://www.freewarefiles.com/programs.php?ProgramID=2519&categoryid=5&subcategoryid=59

--
frock

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-07-04 19:39

On Thu, 01 Jul 2004 00:24:23 +0200, frock <frock@neat.net> wrote:

>Jesper;
>Jeg fik et tip af en fyr i en anden gruppe, han anbefalede et lille
>freeware program kaldet KickAgent, og det virker sg*..
>Det holder liv i forbindelsen.. (thumbs up)

Tak - det vil jeg prøver

>(lad blot være med at klikke ja til noget andet end programmet du vil
>downloade, der er en del pop up shi* på stedet. Jeg har fået respekt
>for at trykke OK, ligegyldig hvor,, kald det bare paranoya;)

Jeg har det på samme måde..