Stofanet og nyhedsbreve
Fra : Allan Bojsen

Dato : 27-06-04 10:24

Hej,
Vi har netop udsendt vores månedlige nyhedsbrev, men med lidt undren
får jeg returneret samtlige nyhedsbreve, der er sendt til abonnenter
hos StofaNet.
Jeg får følgende meddelelse:

finderligepaaentilfaeldigadresse@stofanet.dk' on Sun, 27 Jun 2004
10:24:03 +0200
452 Try this address in the next batch, please

hvor de enkelte emailadresser er indsat i stedet for den jeg lige har
fundet på i ovenstående eksempel.
Er der tale om en slag spamfilter, eller vil abonnenterne modtage
nyhedsbrevet i en senere "postgang"?

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 27-06-04 13:10

In <sa4td01kpa40b67d4qq7i8me0o8p7fk912@4ax.com> Allan Bojsen <email@nettips.sk> writes:

> [...]

>10:24:03 +0200
> 452 Try this address in the next batch, please

Hvorfor ikke spoerge Stofanet ?

/Martin

Fra : Allan Bojsen

Dato : 27-06-04 16:22

On Sun, 27 Jun 2004 12:10:10 +0000 (UTC), Martin Moller Pedersen
<tusk@daimi.au.dk> wrote:

>Hvorfor ikke spoerge Stofanet ?

Nemlig. Det gjorde jeg umiddelbart efter mit indlæg. De har endnu ikke
svaret.
Men det kunne jo godt være, at én havde svaret herinde...
/Allan