You got mail....?
Fra : Rikke og Michal

Dato : 10-08-04 11:43

Er det ikke muligt i Outlook 2003 og få den til at
afspille en bestemt lyd fil når man får post?

Rikke og Michal

Fra : Hans

Dato : 10-08-04 12:12

Rikke og Michal wrote:
> Er det ikke muligt i Outlook 2003 og få den til at
> afspille en bestemt lyd fil når man får post?

Det finder du under lyde i kontrolpanelet. Der er en lyd til "Ny
postmeddelelse".

Hans

Fra : Rikke og Michal

Dato : 10-08-04 15:24

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Det finder du under lyde i kontrolpanelet. Der er en lyd til "Ny
> postmeddelelse".
>
> Hans

Tak Hans

Men det ser ikke ud til det virker i Outlook 2003.
Når jeg slår "tilbagemelding med lyd" til i Outlook 2003
så kommer denne besked her:
( Hvis du vil aktivere tilbagemelding med lyd, skal du installere
tilføjelsesprogrammet Micorsoft Office-lyde.)
Det siger jeg så ja til, men når man så vil hente filen på:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=C8BB981D-2A23-4D1A-8310-457C733BE290&displaylang=da
og installere den, er den kun til 2000 og 2002.

Rikke og Michal

Fra : Hans

Dato : 10-08-04 15:38

Rikke og Michal wrote:

> [...]
> og installere den, er den kun til 2000 og 2002.

Jeg har ikke selv Office 2003, så jeg ved ikke om tilføjelsesprogrammet vil
virke, selv om det kun er beregnet til 2000 og 2002.

Så må du jo en tur forbi news:dk.edb.programpakker.ms-office for at se om
der skulle være nogen med en løsning.

Hans

Fra : Calle.

Dato : 26-08-04 00:03

Rikke og Michal wrote:
> [...]
> og installere den, er den kun til 2000 og 2002.

Det er heller ikke den du skal slå til. Jeg kører med outlook 2003, og får
fint lyd ved mails

--
Calle.

Fra : Mathias

Dato : 09-09-04 15:41

Calle. wrote:
> Det er heller ikke den du skal slå til. Jeg kører med outlook 2003, og får
> fint lyd ved mails

Jeg tror han mener en /bestemt/ lyd, dvs. en lyd han selv vælger...

--
Mvh. Mathias | @: mathias *der* *bor* *på* mrside *i* dk 1
http://www.vitoo.dk/ - alle tiders community site 2

Fra : ASKF

Dato : 25-08-04 00:22

Rikke og Michal ytrede sig i
<4118a6b5$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med dette:

>Er det ikke muligt i Outlook 2003 og få den til at
>afspille en bestemt lyd fil når man får post?

Hvis du ikke har fået det til at virke, kan jeg anbefale Poppy for
Windows <http://www.yoursurfice.com/Content/Poppy/Poppy.htm>

Den store fordel ved at bruge Poppy er, at man ikke behøver at have sin
mail client åben og man kan bede programmet om at give besked når der er
mail fra nogle, mens den ignorerer andre.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Calle.

Dato : 26-08-04 00:03

Rikke og Michal wrote:
> Er det ikke muligt i Outlook 2003 og få den til at
> afspille en bestemt lyd fil når man får post?

Jo kontrolpanel>lydindstillinger. Virker fint med 2003 her hos mig

--
Calle.