Har en fejl med iexplore
Fra : Willy Nielsen

Dato : 08-08-04 16:40

Min pc har en fejl jeg ikke har set før er der en som kan hjælpe
mig.....??????

den kommer med følgen

iexplore.exe
Fejlsignatur
AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.1217 Offset: 000441db

Rapporterer
Oplysninger om tilstanden for iexplore.exe, da problemet opstod;
operativsystemets version og computerens hardware; det digitale
produkt-id, som
kan bruges til at indentificere din licens samt computerens IP-adresse.

OSV........

hvad er der galt ?????

\\\|||||///
( @ @ )
+---oOOo---(_)----oOOo--------------+
Med Venlig Hilsen
Willy Nielsen
http://
willy_nielsen@mail.dk
ICQ: 51740315

ooo0
( ) 0ooo
+--\ (-----( )-----------------+
\__) ) /
(__/

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 16:55

Willy Nielsen wrote:

> Min pc har en fejl jeg ikke har set før er der en som kan hjælpe
> mig.....??????

[En masse om IE fejlen]

> hvad er der galt ?????

For det første er der noget i vejen med din ? tast - den fyrer 5-6
stykker af hver gang du bruger den.

For det andet skulle du måske spørge inde i browser gruppen i stedet for
mail og news gruppen.

For det trejde er din signatur for lang.

Du kan læse om grupperne og netikette her: www.usenet.dk

Men for at komme med et hurtigt bud, ville jeg nok scanne maskinen med
Ad-aware, Spybot eller lignende programmer.

FUT er sat til d.e.i.s.browser.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk