spamfighter
Fra : Hanno G

Dato : 06-08-04 22:56

jeg har fået en mail der slutter med praj om at vedk. bruger spamfighter
hvem har erfaringer med spamfighter - kan det betale sig at downloade ?

--
Venlig hilsen Hanno

Fra : Calle.

Dato : 07-08-04 07:59

Hanno G wrote:
> jeg har fået en mail der slutter med praj om at vedk. bruger
> spamfighter hvem har erfaringer med spamfighter - kan det betale sig
> at downloade ?

Så hellere tag spampal. Det virker rigtig godt

--
Calle.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 08-08-04 23:12

>Så hellere tag spampal. Det virker rigtig godt

Hvad gør den anderledes end SpamFighter? Gør de ikke stort set det
samme?

--
Hilsen Jakob

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 07-08-04 08:07

Hanno G wrote:
> jeg har fået en mail der slutter med praj om at vedk. bruger spamfighter
> hvem har erfaringer med spamfighter - kan det betale sig at downloade ?

Spamfighter gør ikke noget for at du modtager færre spammails - kun at
de fleste af dem du modtager bliver flyttet til en spammappe.

Dem der ikke automatisk bliver flyttet til spammappen skal du selv
markere som spam - derved bliver de automatisk markeret som spam hos
alle andre der bruger spamfighter.

Jeg modtager selv 5-10 spammails om dagen, og skal et par gange om ugen
selv markere nogle. Det afhænger af hvor længe de har fået lov at ligge
hos udbyderen inden man henter dem. Jo længere der går mellem man henter
mail, jo større chance er der sæføli for at andre har markeret dem.

Man skal jævnligt lige efterse indholdet af spammappen, for det hænder
at en eller anden tumpe har markeret en rigtig mail som spam. F.eks. har
jeg oplevet at nyhedsbreve fra skattefar er blevet smidt i spammappen.

/klaus

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-08-04 06:26

Klaus Jorgensen wrote:

> [...]
> hos udbyderen inden man henter dem. Jo længere der går mellem man henter
> mail, jo større chance er der sæføli for at andre har markeret dem.

Dette er jo faktisk et problem, som SpamFighter har tilfælles med de andre
programmer, der checker mails via blacklists. Jeg henter mails omkring
hvert 5-10 minut, og det var for kort tid til, at SpamCop kunne nå at
registrere mails som spam. Personligt har jeg endnu ikke prøvet et bedre
filter end Spampal med alle filtre slået fra, men med Bayesian plugin
installeret. Det har hos mig en træfsikkerhed på mere end 99%

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 22:54

Jeg er godt nok yderst tilfred´s med Spamfighter.

Venlig hilsen
Anne

Fra : Jørgen

Dato : 08-08-04 21:11

Så kan jeg ikke lade være med at lave lidt reklame for Mozilla 1.7 (findes i
dansk version) eller den rene mail-client Mozilla Thunderbird.
Den tager efter kort tids træning meget spam. Den er ikke kommet på dansk
endnu, men det sker i løbet af efteråret.

jfm