Spammail blokere for afhentning af mails i~
Fra : NFB

Dato : 28-07-04 21:29

Hej

Jeg har fået et irreterende problem, med en spammail som jeg får dagligt
modtager og som ender med at blokere for afhenting af mails i Outlook.

Hver gang jeg har henter mails i Outlook og denne specifikke spam mail er
med stoppe al mail hentning og Outlook kommer med denne fejlmeddelse

"
Opgaven 'mail.tiscali.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) :
'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du
kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen. Serveren svarede:
+OK 551 bytes'"

Den eneste måde jeg indtil videre har kunne omgå problemet på er, at slette
den manuelt ved webmail.

Er der nogen som har et bud på hvordan jeg kommer videre herfra, da det er
møg irreterende at skulle logge på webmail hver gang outlook stopper.

Jeg har smidt et screendump i dk.binaer

Fra : Hans

Dato : 28-07-04 22:21

NFB wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som har et bud på hvordan jeg kommer videre herfra, da
> det er møg irreterende at skulle logge på webmail hver gang outlook

Har du ikke mulighed for at opsætte et filter på din webmail, så mailen
bliver slettet ved ankomst til boxen?

Hans