E-Mail
webnoob 5265
Mail+news-klient til FreeBSD/x11/Gnome2
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-04 14:29

Hej,

Jeg er forelsket i Outlook (2003) til mail og Forté Agent til news.

Men nu har jeg fået lavet mig en spand med FreeBSD - hvad kan i
anbefale af klienter til den?

Mails læser/skriver jeg udelukkende i ren tekst, så den behøver
egentligt ikke kunne alt muligt smart. Men den må gerne have indbygget
spamfilter og være let at navigere rundt i (lidt lige som Outlook, med
mappestrukturen f.eks.). Jeg har prøvet mailklienten i Opera, men den
kan jeg godt nok ikke vænne mig til.

/Henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-04 19:26

Henrik Koksby Hansen wrote:
> Jeg er forelsket i Outlook (2003) til mail og Forté Agent til news.
>
> Men nu har jeg fået lavet mig en spand med FreeBSD - hvad kan i
> anbefale af klienter til den?
[...]

Jeg skulle hilse fra mig selv og sige, at Mozilla tilsyneladende kan
erstatte både Outlook og Agent - i hvert fald til mit behov... Det er
lige før Opera bliver overflødig også... ;)

/Henrik, som er rimeligt imponeret over Mozilla ...

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-04 19:27

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-07-04 20:18

Henrik Koksby Hansen <news@k0ksby.dk> writes:

> Jeg er forelsket i Outlook (2003) til mail og Forté Agent til news.

Ja, hver sin smag

> Men nu har jeg fået lavet mig en spand med FreeBSD - hvad kan i
> anbefale af klienter til den?

Hvis det skal ligne Outlook, så skal du prøve Ximian Evolution.

Pan ligner vist Agent en lille smule.

> [ ... ] Jeg har prøvet mailklienten i Opera, men den kan jeg godt
> nok ikke vænne mig til.

Den er vist også jævnt ringe. Det var den i hvert fald da jeg prøvede
den for nogle år siden.

--
Jacob - www.bunk.cc
I feel better about world problems now!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 26-07-04 00:12

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> posting:

>Den er vist også jævnt ringe. Det var den i hvert fald da jeg prøvede
>den for nogle år siden.

Der er sket en del siden da.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 26-07-04 11:54

Hej,

> Hvis det skal ligne Outlook, så skal du prøve Ximian Evolution.
>
> Pan ligner vist Agent en lille smule.
[...]

Ok, tak. Jeg synes, som sagt, ret godt om Mozilla, har jeg fundet ud af
- men jeg vil da kigge på dem her, ved lejlighed...

--
Henrik