Athlon 64 3500+
Fra : Amazing_Pudding

Dato : 08-08-04 21:09

Nok naivt, men jeg spørger alligevel:
Nogen der ved om det overhovedet er muligt at opdrive Athlon 64 3500+ i
Danmark med kort varsel? Ja, jeg har selvfølgelig checket
www.edb-priser.dk og den er tilsyneladende i restordre overalt

M.v.h.
A.P.

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 21:25

Amazing_Pudding wrote:
> [...]
> Nogen der ved om det overhovedet er muligt at opdrive Athlon 64 3500+ i
> Danmark med kort varsel? Ja, jeg har selvfølgelig checket

Har du kontaktet de forskellige forhandlere? Jeg mener, på edbpriser.dk
står levering som 1-3 dage. Men det er måske heller ikke hurtigt nok?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 09-08-04 10:01

> Har du kontaktet de forskellige forhandlere? Jeg mener, på
> edbpriser.dk står levering som 1-3 dage. Men det er måske heller ikke
> hurtigt nok?

Jeg tvivler at det med 1-3 dage holder. Som jeg har forstået det, så
holder leverandøren sommerferie, så cpu'en kommer først på lager omkring
d. 19-20/8.
Men det er også lige meget nu. Kunne ikke vente længere, så jeg har købt
til socket 754 i stedet.

M.v.h.
A.P.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-08-04 15:45

Amazing_Pudding skrev:

> [...]
> muligt at opdrive Athlon 64 3500+ i Danmark med kort varsel? Ja, jeg har

Hvad med en 3200+ fx?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"