Vedr. Canon i865, problem.
Fra : Vega

Dato : 07-08-04 12:48

Hej.

Hvordan får jeg denne til at skrive den sidste side ud først, og så nr. 3
osv.?

Mvh. Vega.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 07-08-04 13:07

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvordan får jeg denne til at skrive den sidste side ud først, og så nr. 3
> osv.?

Nu har jeg en engelsk Windows, men skal da prøve at hjælpe dig alligevel:

Når du har valgt at printe fra et program går du ind på "Egenskaber" for
printeren. Der går du ind på det andet faneblad ("Page Setup" på engelsk")
og sætter et flueben/hak forneden ("Reverse Order" på engelsk).

mvh
/Kasper

Fra : Vega

Dato : 07-08-04 13:13

"Kasper Bergh" <kaz@want-no-spam-own.web.id> skrev i en meddelelse
> [...]
> printeren. Der går du ind på det andet faneblad ("Page Setup" på engelsk")
> og sætter et flueben/hak forneden ("Reverse Order" på engelsk).

Tak.
Kan man ikke sætte det på permanent?

Mvh. Vega.

Fra : Peter T.

Dato : 07-08-04 21:56

Vega leverede følgende historie fra de varme lande:

> Kan man ikke sætte det på permanent?

Ikke så længe at Canon ikke sender en opdatering af deres styresoftware på
gaden.
Jeg bander selv over at styreprogrammet ikke kan huske indstillinger, så
jeg bla altid skal huske at sætte papirformat fra letter til A4. Styringen
af brugerprofiler har samme problem og vælger tit defaultprofilen eller at
den glemmer indstillingerne i de andre profiler, som jeg lavede i starten.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Lars M

Dato : 07-08-04 23:31

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:4114c747$0$289> Kan
man ikke sætte det på permanent?

Jo, min i865 driver husker det da fint fra gang til gang

mvh
Lars www.netm.dk

Fra : Vega

Dato : 07-08-04 23:37

"Lars M" <lm.listNOSPAM@softhome.net> skrev i en meddelelse

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:4114c747$0$289>
Kan
> man ikke sætte det på permanent?
>
> Jo, min i865 driver husker det da fint fra gang til gang

Jo, sørme ja, min vil også godt huske det nu. Det var nok bare en genstart
der skulle til efter installeringen af driverne.

Mvh. Vega.

Fra : Peter T.

Dato : 08-08-04 08:29

Vega leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jo, sørme ja, min vil også godt huske det nu. Det var nok bare en
> genstart der skulle til efter installeringen af driverne.

Hvilken version af printerdriveren har I?

Versionnummeret kan findes i knappen Start -> settings -> printers ->
printing preferences for canon i865 (højreklik på printer -> menu) -> fanen
Main -> knappen About.

Jeg har lige fundet ud af at jeg kører med v1.71a og har netop hentet en
opdatering til 1.73d.

Fra : Vega

Dato : 08-08-04 09:19

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
fanen
> Main -> knappen About.
>
> Jeg har lige fundet ud af at jeg kører med v1.71a og har netop hentet en

Jeg bruger den version du lige har hentet version 1.73d.

Mvh. Vega.