Usb til infrared
Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 23:00

Hej

Jeg mangler en USB til infrarød, så jeg kan overføre mine billeder fra
telefonen til PC'en, men det eneste jeg kan finde er denne sandbergfætter:
http://www.allerupdata.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=9950

Er der andre der kender billigere alternativer - evt. pci kort???

MVH
Peter Larsen

Fra : Kenneth

Dato : 07-08-04 11:08

> [...]

> http://www.allerupdata.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=9950
>
> Er der andre der kender billigere alternativer - evt. pci kort???

Jeg bruger denne her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?id=732 som er en anelse
billigere.

> MVH
> Peter Larsen

Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 11:35

> Jeg bruger denne her:
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?id=732 som er en anelse
> billigere.

> Kenneth

Takker - så kan jeg da spare en hund...

Fra : Brian Olsen

Dato : 07-08-04 11:56

> [...]
> http://www.allerupdata.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=9950
>
> Er der andre der kender billigere alternativer - evt. pci kort???

Har en brugt sandberg-fætter liggende, men bruger idag en bærbar med indbygget infrarød.
100,- kr + evt. porto så er den din

Kan kontaktes på mail: nyhed (snabela) dbmail (dot) dk

Mvh
Brian Olsen / Hvidovre