Canon 3 i en printer problemer
Fra : Filip

Dato : 05-08-04 15:07

Jeg har et problem:

Jeg har købt en Canon MP 360 printer, men har allerede fået den byttet igen
da der kom mislyde fra valserne. Jeg fik ringet til Canon helpservice hvor
der var det en som lyttede gennem telefonen til min printer og sagde at den
ikke skulle lyde sådan. Derfor fik jeg den byttet.
Da jeg så fik den nye sat op, viste det sig at den også havde de samme lyde.
Det lyder som om der er noget der ikke sidder helt fast på valsen der
skupper papiret ud, og så giver den en lyd for hver omgang den tager.

Skal jeg klage igen, eller bare overbevise mig selv om at det er ok som det
lydder??? Det kan jo også være at Canon har klokket i det under udviklingen
med deres printer, og ikke fået den testet godt nok, hvem ved?? Man regner
jo med at det man køber lydder som om det er lavet ordentlig, ik´

Filip