Kompatible printerfarver?
Fra : Henrik Jensen

Dato : 01-08-04 19:20

Hej

Jeg har købt et sæt refillfarver + sort t(med kanyler og sprøjter) til
min HP 850 .
Er der nogen der ved, om jeg kan bruge de samme farver (fra dansk
tonerservice) til Epson stylus 740?

På forhånd tak

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-08-04 23:08

On Sun, 1 Aug 2004 20:20:06 +0200, Henrik Jensen wrote:

> [...]
> min HP 850 .
> Er der nogen der ved, om jeg kan bruge de samme farver (fra dansk

Et gæt NEJ
Diú kna nok at brutte blækket i til epsonpatronen, men du vil kunne
se forskel på dine udskrifter

så køb hellere noget blæk der er beregnet til epson

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen