Vedr. AMD eller Intel
Fra : Nuggi

Dato : 31-07-04 14:02

Hejsa

Jeg håber der en som kan hjælpe mig med at se hvordan man kan sammenligne
AMD og Intels proccesor

Eks. så kan man få en AMD 3200+ hvad svare det til hos Intel ? vel ikke
3.2 Ghz ?

Hvis dette er den forkerte gruppe er der så ikke en som vil fortælle hvilken
jeg skal bruge ?

--
/Nuggi

Fra : Mig

Dato : 31-07-04 16:34

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> AMD og Intels proccesor
>
> Eks. så kan man få en AMD 3200+ hvad svare det til hos Intel ? vel ikke

Jo sådan cirka.En XP3200+ skulle efter AMD kunne give samme ydelse som en
Intel 3.2 ghz selvom AMD´en kører ned en lavere clockfrevkens..

Fra : Anders F

Dato : 02-08-04 10:38

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> AMD og Intels proccesor
>
> Eks. så kan man få en AMD 3200+ hvad svare det til hos Intel ? vel ikke

tests! Fx. tomshardware.com...

/A