usb Vs. usb highspeed.
Fra : P&H

Dato : 27-07-04 09:04

Hej
Jeg har kik på et 128 MB Flash kort til usb porten,
men er der nogen grund til at vælge den noget dyrer highspeed når den kun
skal bruges til billeder og dokumenter.

Mvh Per.

Fra : Anders Lund

Dato : 27-07-04 10:16

P&H wrote:

> Jeg har kik på et 128 MB Flash kort til usb porten,
> men er der nogen grund til at vælge den noget dyrer highspeed når den kun
> skal bruges til billeder og dokumenter.

Det kommer jo an på din tålmodighed. Men hvis du kun overfører ting som
er under 1 MB adgangen, så kan jeg heller ikke se hvad du skulle bruge
highspeed til.

Personligt ville jeg nok under alle omstændigheder vælge highspeed...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : P&H

Dato : 27-07-04 12:24

OK, da jeg har mapper på ca. 6 mb må jeg da vist hellere vælge highspeed.
Per.

Fra : Anders Lund

Dato : 27-07-04 12:46

P&H wrote:

> OK, da jeg har mapper på ca. 6 mb må jeg da vist hellere vælge highspeed.
> Per.

Måske formulerede jeg det lidt forkert. 6MB vil nok tage 6-10 sekunder
at overfører. Hvis det ikke er større datamænger og du godt kan holde
dette ud, så kan du godt vælge det langsomme.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk