Problemer med kabinet til harddisk
Fra : rondo

Dato : 21-07-04 14:01

Jeg har købt et Sandberg kabinet, som jeg bruger til at proppe en
harddisk fra en gammel bærbar i, så jeg skulle kunne bruge det som
ekstern HD. Når jeg forbinder det til USB-porten på min bærbare, som
kører Windows XP, kan den godt genkende disken, og hvis jeg kigger
under disk drives i min device manager, står den der også og til at
fungere korrekt. Problemet er, at jeg ikke kan se drevet i min
explorer, og jeg har pt. ingen ide om, hvordan jeg får overført filer
til og fra drevet. Er der ikke nogle, som kan hjælpe?

Mvh
rondo

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-07-04 22:35

På ejendommeligvis fremsatte rondo følgende påstand:

Har du prøvet at formatere disken?

Claus

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 21-07-04 15:30

den skal partitioneres og formateres først.

højreklik på my computer->manage->disk management og så tag den derfra

/Dan