PC vil ikke starte
Fra : niff

Dato : 19-07-04 17:57

Min søn har fået nyt ny processor og bundkort og RAM i hans maskine, som
desværre ikke vil starte.
Den var sat til at starte med keyboard(space) fra værkstedet, fandt vi ud
af.(ved at bruge et gammelt PS2 tastatur)
Desværre havde vi ikke sat monitor eller mus til på daværende tidspunkt , så
vi afbrød med powerknappen bag på kabinettet(0-1).Da vi havde fået det hele
sat til og ville starte op, kunne vi ikke starte via tastaturet.(standby
lampen på motherboardet lyser dog)
Hvad kan vi gøre?

Venlig hilsen Finn

Fra : MN

Dato : 19-07-04 19:02

"niff" <niff@mail.dk> wrote in message
> [...]

hele
> sat til og ville starte op, kunne vi ikke starte via tastaturet.(standby

Start med power knappen på kabinettet?

Mogens

Fra : niff

Dato : 19-07-04 19:34

Startknappen på kabinettet virker ikke.
Maskinen var sat til at starte med spaceknappen på tastaturet som sagt.
VH Finn

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 20-07-04 08:29

> Startknappen på kabinettet virker ikke.
> Maskinen var sat til at starte med spaceknappen på tastaturet som

Så sæt den dog til. Enten gør det selv eller gå ned på værkstedet og bed dem
gøre det, for det er for dårligt at de ikke kan rumme at sætte sådan en til,
hvis det er dem der har samlet den for jer.

Og kig lige her når du er igang

Mvh. Kim Fritze Sillasen, Aalborg
Forget 911, I dial .357
Fjern JEGHADERSPAM for at maile mig direkte

Fra : niff

Dato : 20-07-04 23:53

"Kim Fritze Sillasen [9000]" <Fritze76JEGHADERSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cdihka$1q0v$1@news.cybercity.dk...

> [...]
til,
> hvis det er dem der har samlet den for jer.

Tastatur dur ikke, når der har været helt slukket for strømmen.
Det var ledning til startknap, der var røget af motherboardet.Det havde jeg
overset.Ubs.Tak for rådene .Maskinen kører nu.

Finn