Flere dårlige arfaringer med InterCon Data~
Fra : Peter Lyngse

Dato : 18-07-04 11:10

Jeg har haft præcis samme oplevelse som Lisbeth Nielsen beskriver nedenfor
(se tråd startet 21.1.04). Jeg var dum nok til at sende et lille stykke
hardware til InterCon Data i almindeligt brev i stedet for som pakke eller
anbefalet brev. InterCon meddelte bare at de ikke havde modtaget noget. Jeg
har selvfølgeligt forsøgt at efterlyse brevet hos PostDanmark, men uden
held.

Jeg vil tro InterCon har en fast praksis om at ting der modtages i breve
bare smides ud (eller stjæles). I kommentarerne til Lisbeths forespørgsel er
der nogen der siger at post til EDB-butikker bliver stjålet af ansatte i
postDanmark. Så dumme er de sgu da ikke - det der sendes TIL butikkerne er
jo defekte varer.

Peter Lyngse, 52 år

dk.edb.hardware

From: Nielsen (mobjerg@FJERNtdcadsl.dk)
Subject: Dårlige arfaringer med InterCon Data ?

Jeg har benyttet mig af returretten vedr. køb af en vare hos InterCon Data.
Nu påstår de at de ikke har modtaget varen, på trods af at jeg er helt
sikker på at alt var skrevet tydeligt og korrekt og at varen var forsvarlig
pakket.

Er der nogen her i gruppen der har lignende dårlige erfaringer med dette
firma?

vh
Lisbeth Nielsen

Fra : MN

Dato : 18-07-04 11:21

"Peter Lyngse" <nospam_lyngse@mail.dk> wrote in message
> [...]
> postDanmark. Så dumme er de sgu da ikke - det der sendes TIL butikkerne er

Jeg kan absolut ikke anbefale Intercon Data.

Jeg returnerede en firewall til 17000,- og 4 ugers kamp for at få mine penge
igen.

Jeg handler ikke der mere.

Mogens

Fra : Jens Gregersen

Dato : 18-07-04 16:12

[klip]

> Jeg kan absolut ikke anbefale Intercon Data.
>
> Jeg returnerede en firewall til 17000,- og 4 ugers kamp for at få mine penge
> igen.
>
> Jeg handler ikke der mere.

Arh pis. Jeg har lige bestilt noget derfra. Bare en lille mus til 150,-
men jeg har da fortrudt at jeg har handlet hos dem når jeg nu hører så
dårlige ting. Jeg ser sgu lige om jeg kan nå at annullere ordren. Jeg
har ikke lyst til at sende den retur, så hvis ikke har jeg altså givet
dem lidt indtjening...

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 20-07-04 05:34

> [...]
| postDanmark. Så dumme er de sgu da ikke - det der sendes TIL butikkerne er
Ovennævnte virksomhed er for nylig tilmeldt e-handelsfondens kvalitetsmærke,
som de har betalt dyrt for at erhverve.
Hvis de beviseligt ikke overholder disse normer for god handelsskik, kan
kvalitetsmærket inddrages. Så jeg vil foreslå, at i kanaliserer jeres klager
til e-handelsfonden. Se nærmere nedenstående link.

http://www.e-maerket.dk/sw421.asp

Mvh
Bjarne