Press a Key to Reboot
Fra : Hans - Henrik Skall

Dato : 16-07-04 13:09

Her på det sidste er min datters computer begyndt under opstart at komme med
en medelse "PRESS A KEY TO REBOOT".

Når man så gør det, kommer den bare igen.

Man kan være heldig at man får den til at starte op ,og så er der ikke noget
i vejen.

Jeg har lige skiftet harddisken til en ny, men det er det samme "PRESS A KEY
TO REBOOT".
Er der en der kan hjælpe mig ?

P700
256 ram
XP 1 Pro

På forhånd tak

Hans

Fra : sls

Dato : 16-07-04 20:03

"Hans - Henrik Skall" <skall@nospam-stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> i vejen.
>
> Jeg har lige skiftet harddisken til en ny, men det er det samme "PRESS A

Prøv at sætte harddisken til User type i Bios...
Har været ude for det når bios ikke lige finder harddisken, efter reset.

Ellers skal du slukke helt for computeren når den skriver det.

Mvh Sid

Fra : Hans - Henrik Skall

Dato : 17-07-04 15:28

Tak Sid men det hjalp heller ikke.