fejl ved genstart
Fra : Thomas

Dato : 11-07-04 12:48

Hej

Når jeg genstarter min pc, bliver den ved med at give nogle biplyde, den
starter aldrig op igen.

Er der en som kender til denne fejl?

Hilsen

Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-04 13:10

Thomas (t-hoerby@mail.tele.dk) skrev følgende:
> Hej
>
> Når jeg genstarter min pc, bliver den ved med at give nogle biplyde,
> den starter aldrig op igen.

Hvilke biplyde... Der er gerne et mønster i dem. Og hvilket bundkort?

> Er der en som kender til denne fejl?

Alt efter hvilke bip, kan det være grafikkort, processor eller ram.

- Martin

Fra : Thomas Hansen

Dato : 11-07-04 13:21

On Sun, 11 Jul 2004 13:48:07 +0200, Thomas <t-hoerby@mail.tele.dk> wrote:

> Hej
>
> Når jeg genstarter min pc, bliver den ved med at give nogle biplyde, den
> [...]
Hej Thomas

Du kan prøve at kikke her
http://www.hi-tech.net/zones/help-beep.html
Der er forskellige bip koder for forskellige ting. Og de forskellige bios
producenter har også forskellige bip koder.
/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Thomas

Dato : 11-07-04 14:13

Tak for svarene.
Min giver et langt bip, og dette er ikke beskrevet, så jeg tror jeg vil
kontakte forhandleren.
Men tak for forsøget.
/Thomas

newssay29jlzuxvtjp@sprinter...