Underligt Logitech / Bundkort problem.
Fra : Allan / Kolding

Dato : 11-07-04 09:18

Hejsa.

Har et Logitech MX tast / mus sæt mont i et Asus P4C800 Deluxe
bundkort. Jeg kører med Windows XP SP1 med alle update hentet.

De nyeste driver for Mus og tast er install. og Configureret.

Men nogen gange virker musen ikke, når jeg tænder pcén.
Jeg har prøvet alt syntes jeg.
Skiftet kanaler, kørt driver igen.
Hvis man lige tager PS stikket til musen ud og ind igen, mens XP kører,
kommer musen til at virke.
Det er heller ikke hver gang pcén starter problemmet er der, men
nok hver 3. gang ca.

Når problemmet er der kan jeg ikke Connect mus med laderen.
Som om der intet forbindelse er.
Men efter lige at have taget PS2 stikket ud og ind igen viker alt.

Jeg har oplevet det før, da jeg fik tast / mus sættet i Dec. 2003.
Men problemmet gik væk efter et par måneder. Aner ikke hvorfor.

Nu har jeg formaretet om i midt Juni, og problemmet er tilbage.

Er der nogen som ved hvad det kan være ?

--
MVH. Allan / Kolding
Byt om på bruhn og allan og fjern _V_Æ_K_ i min mail

Fra : Basil

Dato : 11-07-04 09:37

> [...]
>
> Nu har jeg formaretet om i midt Juni, og problemmet er tilbage.
>
> Er der nogen som ved hvad det kan være ?

Jeg har også oplevet noget lign.
Mit problem var at jeg har næsten alt der kan købes trådløst, så signalerne
forvirrer hinanden.
Prøv at flyt lidt rundt på din mus, din telefon osv., og se om det hjælper.
Kai