Audio kabel switch box til headset/alm. hø~
Fra : Morten

Dato : 09-07-04 11:45

Hejsa,

Jeg har et headset med 2 stik, et til ørebøfferne, og et til mikrofon.
Derudover har jeg et alm. højtalersæt, som til daglig sidder i speaker-out
på lydkortet.

Hver gang jeg vil bruge headsettet, skal jeg fedte rundt bag computeren og
skifte stik i lydkortet. Det ville jeg gerne være fri for, så mit spørgsmål
er:

findes der en audio-switchbox dims der kan ligge på mit skrivebord, hvor
højtaler og headset (inkl. mic) kan tilsluttes, så jeg kan switche mellem de
2 efter behov?

Til dem der har samme kombination - hvordan håndterer i skift mellem de 2?

/Morten

Fra : Michael

Dato : 09-07-04 12:14

"Morten" <hoopsnake@gawab.com> wrote in message
> [...]
> 2 efter behov?
>
> Til dem der har samme kombination - hvordan håndterer i skift mellem de 2?

Er det sådan en du tænker på ?

http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat640035/cat3600586/prod3090125

Fra : Morten

Dato : 09-07-04 12:24

> Er det sådan en du tænker på ?

http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat640035/cat3600586/prod3090125

Ja, lige præcis. Jeg kan se edbpriser har den
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38842 .
Men, jeg havde håbet på en billigere løsning - det er jo trods alt kun en
signal ledning der
skal tændes og slukkes.

Er der nogen der har erfaringer med den Plantronics omskifter bandit?

/Morten

Fra : mtc

Dato : 09-07-04 15:25

Hej Morten,
Jeg efterlyste noget lign. forleden, bare til 2 sæt højtaler,
Jeg var inde hos Brinck og købe en, til 69 kr.
Den fungerer fint, jeg trykker på en knap, så skifter den mellem de 2 sæt
højtaler, et i køkkenet og et ved computeren, man kan også tilslutte en mic.
VH Maria

Fra : Didi

Dato : 09-07-04 20:35

> [...]
> signal ledning der
> skal tændes og slukkes.
>
> Er der nogen der har erfaringer med den Plantronics omskifter bandit?

Hej Morten

Jeg har en omskifter fra Media Tech, købt i Randers, gav 70 kr. for den. Og
den fungerer fint.
Jeg har tilstluttet hørebøffer (2 stik) og et stik med højtalere.

Hilsen Ditte

Fra : Mig Selv

Dato : 10-07-04 18:14

Hejsa

Jeg købte et par stykker ved Bil Tema, hvor de har en ,odel som koster 45kr
ved dog ikke hvor god kviliteten er deri da de var til en kammerat.

smider lige et link :
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=610&iItemId=24245

Fra : Morten

Dato : 12-07-04 07:52