fjernelse af scrollbar i en celle
Fra : Jesper K Christensen

Dato : 09-07-04 11:30

Hej NG

Er der nogle som kan hjælpe med et script eller fortælle mig hvordan jeg kan
tvinge min side til at fjerne scrollbar i en celle hvor jeg bruger iframe og
det er kun i den celle, jeg ikke vil have scrollbar. Skal det ordnes i den
side jeg loader ind i cellen ? eller hvordan

God weekend

Jesper Køhler

Fra : Gevaldi

Dato : 09-07-04 11:57

Jesper K Christensen skriblede:
> [...]
> bruger iframe og det er kun i den celle, jeg ikke vil have scrollbar.
> Skal det ordnes i den side jeg loader ind i cellen ? eller hvordan

Hvis det skal være *hardware* så vil jeg
foreslå en stor hammer, skal det være
mindre drastisk, vil jeg foreslå at du
spør' i en dertil indrettet gruppe, som
du kan finde ved at følge linket i min