USB 2.0 kortlæser
Fra : Morten

Dato : 06-07-04 08:39

Hej NG

Jeg skal have købt mig en USB 2.0 kortlæser, da den gamle 1.1 er for langsom

Den skal så vidt muligt opfylde følgende krav:

- Være hurtig (blandt 1.1 kortlæserne er der stor forskel i hastigheden!)
- Understøtte de fleste kortformater, CF er påkrævet og SmartMedia bedøvende
ligegyldigt.
- Gerne være med løst kabel.

Hvad har I af forslag?

Mvh
Morten

Fra : Kenneth

Dato : 06-07-04 09:10

> Hej NG

Hey

http://www.g-shop.dk/shop/productinfo.asp?id=815

> Mvh
> Morten

Kenneth

Fra : Morten

Dato : 06-07-04 11:50

> http://www.g-shop.dk/shop/productinfo.asp?id=815
>

> Kenneth

Tak for forslag. Den vil være med i mine overvejelser. Den ser da bestemt
interessant ud!

Mvh
Morten

Fra : Vega

Dato : 06-07-04 10:18

"Morten" <tilt_uz464@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Være hurtig (blandt 1.1 kortlæserne er der stor forskel i hastigheden!)
> - Understøtte de fleste kortformater, CF er påkrævet og SmartMedia

Hvis du kunne tænke dig at få en intern, vil jeg anbefale denne.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810545

Fås også i hvid.

Mvh. Vega.

Fra : Morten

Dato : 06-07-04 11:50

> Hvis du kunne tænke dig at få en intern, vil jeg anbefale denne.
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810545
>
> Fås også i hvid.

Tak for forslag.
Ja jo, der er jo fordele og ulemper.
Tror nok jeg foretrække en extern, da man så kan tage den med sig og
samtidig bruge flashkortet til transport af filer ligesom en USB nøglering.

Mvh
Morten

Fra : Vega

Dato : 06-07-04 13:14

> [...]
> Tror nok jeg foretrække en extern, da man så kan tage den med sig og
> samtidig bruge flashkortet til transport af filer ligesom en USB

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men hvis man som jeg gerne vil spare
pladsen på ens skrivebord er denne optimal.

Mvh. Vega.

Fra : Jakob M

Dato : 06-07-04 20:10

> Hvis du kunne tænke dig at få en intern, vil jeg anbefale denne.
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810545

Det var lige det jeg havde ledt efter, tak for tippet .
Her er linket til den hvide
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810544

Mvh
Jakob

Fra : Vega

Dato : 06-07-04 21:01

"Jakob M" <l33t@tiscali.dkXXX> skrev i en meddelelse

> Det var lige det jeg havde ledt efter, tak for tippet .
> Her er linket til den hvide
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810544

Det var da godt at jeg kunne hjælpe med det så. Den er fin ikke, og så
fylder den kun en 3,5" slot?

Er også godt tilfreds med den.

Mvh. Vega.