5.1 problem
Fra : KKJ

Dato : 02-07-04 17:05

Har lige været ude at købe et Logitech Z5300.
Under "speaker wizard" i nvmixer , kommer lyden fra , right rear , ud af
sub. Og sub kommer så ud af , right rear. Der er god nok lyd i start af test
, hvor alle højttalere kører på en gang. Har testet det i H&D 2 - og der er
ikke lyd i højre side bag.
Synts jeg har prøvet alle indstillinger , og den er der nok.
Så er der nogle der har et bud ville det være fedt.

Lidt spec : Abit nf7-s 2.0 - nyeste driver fra Nvidia - onbord lyd.

Fra : KKJ

Dato : 02-07-04 21:49

Kim skrev bla.
> Har lige været ude at købe et Logitech Z5300 <

Nå , så har jeg sku fundet ud af det. Ikke at jeg forstår det. Jeg har kørt
"sort" i "orange" og omvendt , på lydkortet.
Så nu virker det. Hva' F det så skal hjælpe med farve koder , når det ikke
passer en fis , tsk tsk.

Nu skal der sku spilles

Kim