HDD bay's hvor 2 x 5.25" slots bliver til ~
Fra : Taba

Dato : 01-07-04 13:41

En af mine kammerater vil meget gerne have fat i noget der kan "omforme"
hans 5.25" slots til 3.25" slots. Man kan bruge skinner, men der går plads
tabt. Det er noget i stil med en backplane siger han, men det er ikke
hotswap og de er ikke nær så dyre iflg. ham. Der var/er/skal være plads til
en blæser så diskene ikke futter af....

Nogen der kan nikke genkendende til ovenstående, så fat tastaturet og skriv
hvor de kan købes!

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-07-04 23:40

"Taba" <f*ck.u.spammers@all.around.the.world> skrev i en meddelelse
> [...]
> tabt. Det er noget i stil med en backplane siger han, men det er ikke
> hotswap og de er ikke nær så dyre iflg. ham. Der var/er/skal være plads

Studiedata har dem til 175,-
http://www.studiedata.dk/productlist.asp?Fane=CASE,CADR,CADROT

Brian

Fra : Taba

Dato : 02-07-04 14:59

> Studiedata har dem til 175,-
> http://www.studiedata.dk/productlist.asp?Fane=CASE,CADR,CADROT

Tusind tak herfra! U made my (friend's) day

/Taba

Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 02-07-04 17:07

Bedre og billigere er Silvan, patentbånd under 50 kr og så er der nok
til de første 50-70 HD og meget andet.

Patentbånd kan man ikke undvære !

Med venlig hilsen
Lars (København nord)