Ny computer
Fra : - ZULU -

Dato : 01-07-04 13:34

Jeg har en IBM Intel Celeron 733 med indbygget grafikkort, og idet jeg gerne
vil koble den sammen med mit TV mv, skal jeg have nyt grafikkort...(fordi
der er ikke tv-out)
Min svoger har tilbudt mig hans gamle bundkort med processor gratis. Det
eneste jeg skal have mig er et kabinet, RAM og et grafikkort, resten kan jeg
tage fra den nuværende PC.

Bundkortet er et
MSI KT3 Ultr2 Series, MS-6380E v1.3 ATX
AMD Thunderbird 1400 processor.

Så mine spm. er
1. kan det svare sig at lave denne opgradering på dette bundkort
2. Hvilke dele bør jeg i så fald vælge, RAM (kortet kan max køre PC2700
RAM), Kabinet (gerne lydsvagt), og Grafikkort (spiller ikke - blot vigtig
med god TV-out).
3. Hvis ikke holdbart at bruge bundkortet, hvad er anbefaling så?

og det skal ikke være det nyeste af det nyeste (læs dyreste) jo færre penge
jo bedre, et par 1000 burde være nok eller?

--
pft
Zulu