Video > CD ?
Fra : Jens

Dato : 29-06-04 16:34

Hej

Hvad skal jeg bruge af hardware for at overspille en videofilm til en CD
skive?
Hvilket format kommer den ud i? Og samtidig, hvilken software kan
anbefales? - Dette spørger jeg også lige om i en software grp.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Søren Blom

Dato : 29-06-04 21:25

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> skrev
> [...]
> Hvilket format kommer den ud i? Og samtidig, hvilken software kan
> anbefales? - Dette spørger jeg også lige om i en software grp.

Prøv at spørg i dk.edb.videoredigering, som er det rette sted for dit
spørgsmål.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens

Dato : 30-06-04 16:23

> Prøv at spørg i dk.edb.videoredigering, som er det rette sted for dit
> [...]
Tak, er sket.

--
M.V.H.

Jens