Hvilket keyboard?
Fra : Toby

Dato : 29-06-04 15:27

Hej

Jeg skal have mig et nyt keyboard. Mit gamle Zitech har opgivet gejsten.

Jeg kunne godt tænke mig et godt et denne gang. Ikke fordi det gamle var
dårligt - det har overlevet alt fra kaffe til øl og diverse madvarer, men
kunne godt tænke mig et med "bløde" taster og designet skal være pænt a'la
cooler master's http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=73376

Nogen der har et forslag? Der skal ikke være nogen fancy ting på det, og jeg
vægter de "bløde" taster højere end design.
Har overvejet IBM's http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=92217

mvh

Torben

Fra : René Jensen

Dato : 29-06-04 21:52

Toby wrote:
> Nogen der har et forslag? Der skal ikke være nogen fancy ting på det, og jeg
> vægter de "bløde" taster højere end design.

Vælger du et KeyTronic tastatur får du altid en god kvalitet. Personligt
har jeg selv altid valgt lige netop dette tastatur. Det er efter min
mening, det absolutte bedste tastatur man kan få. Det er dog ikke så
flot som det første tastatur du henviser til, men det holder utroligt
længe bare man passer lidt på det.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jens Gregersen

Dato : 30-06-04 02:35

> [...]
> mening, det absolutte bedste tastatur man kan få. Det er dog ikke så
> flot som det første tastatur du henviser til, men det holder utroligt

Heri kan jeg kun sige, at jeg er 100% enig! Keytronic vil altid være mit
valg.

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Kenneth

Dato : 01-07-04 08:59

> Hej

Hej

> Jeg skal have mig et nyt keyboard. Mit gamle Zitech har opgivet gejsten.

Det sker jo.

> [...]
> kunne godt tænke mig et med "bløde" taster og designet skal være pænt a'la

Ikke specielt god kvalitet.

> [...]
jeg
> vægter de "bløde" taster højere end design.

Ikke lige min smag så hellere:

> mvh
>
> Torben

Mvh.

Kenneth

Fra : Anders Lund

Dato : 01-07-04 09:36

Toby wrote:

> Har overvejet IBM's http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=92217

Hvis det er sådan jeg renger med og har prøvet, så har det sådan en
underlig ru overflade. Det bliver slidt ned, men det er noget man skal
prøve inden man vælger det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk