Kabinet med godt airflow
Fra : Lundsteen

Dato : 28-06-04 11:01

Jeg søger et støjsvagt kabinet med godt airflow. MAX højde er 65cm. Jeg har
vandkøling og skal derfor have to ledninger ført ind og ud af kabinetet.
Dette vil jeg helst kunne gøre uden at skulle save huller, hvis det altså er
muligt?

Designet skal helst være enkelt, gerne uden for mange farver. Det er et plus
med USB-tilslutninger på fronten, men ikke noget must.

Det skal være uden strømforsyning.

Skriv endelig, hvis der mangler informationer.

Mvh. Andreas.

Fra : Leony

Dato : 28-06-04 13:09

"Lundsteen" <lundsteenFJERN@DETTEmsn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har vandkøling og skal derfor have to ledninger ført ind og ud af
> kabinetet. Dette vil jeg helst kunne gøre uden at skulle save huller,

Chieftec laver rigtig gode kabinetter.
Så skal du bare finde et der opfylder dine krav.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lundsteen

Dato : 28-06-04 15:49

"Lundsteen" <lundsteenFJERN@DETTEmsn.com> skrev i en meddelelse

> Det skal være uden strømforsyning.

Jeg retter lige mig selv her! Greendata kunne ikke levere den strømforsyning
jeg havde bestilt, så der må gerne følge PSU med kabinetet. min 400W. og
selvfølge skal den være støjsvag.

Mvh. Andreas.

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-06-04 19:29

Lundsteen (lundsteenFJERN@DETTEmsn.com) skrev følgende:
> [...]
> et plus med USB-tilslutninger på fronten, men ikke noget must.
>
> Det skal være uden strømforsyning.
>
> Skriv endelig, hvis der mangler informationer.

Antec SLK3700

http://www.antec.com/us/pro_details_enclosure.php?ProdID=93700

Fandme et lækkert kabinet. Med hul til 120 mm blæsere ab fabrik. Der står et
sådant ved siden af mig lige nu.

PSU'en larmede vist lidt.. Jeg har sat en anden i, så jeg kan ikke sige hvor
meget den originale støjer.

- Martin