Ekstern harddisk(IDE) skuffe med USB2 inte~
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 27-06-04 17:12

Hej NG,

Jeg har brug for en eller flere eksterne harddisk skuffer som beskrevet i
subj, men har ikke haft held til at finde nogen (I "fornuftig" prisklasse,
helst under 300kr).
Jeg har søgt på edbpriser og fandt kun ét, nemlig hos tjdata(.dk). Deres
website var mildest talt så uprofessionelt lavet at jeg ikke har lyst til at
handle med dem (Er ej heller i stand til det, da sitet ikke virker i
FireFox).
Jeg har kigget lidt videre rundt hvor jeg plejer at handle, og her er mine
resultater:
studiedata.dk - kunne ikke finde produktet
midt-data(.dk), multimedia-eksperten(m-e.dk), mariendals(.dk) - Havde
nogle, men prisen var lidt under 400kr
bj-trading, itbutikken - havde ingen (jeg kunne finde)

Kan det virkelig passe at det ikke er til at finde nogen til under 300kr?
Nogen der kender en forhandler der er lidt billigere?

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-06-04 17:16

"Thomas Nielsen" <loftager@nospm.nielsen.mail.dk> wrote:

>Jeg har brug for en eller flere eksterne harddisk skuffer som beskrevet i
>subj, men har ikke haft held til at finde nogen (I "fornuftig" prisklasse,
>helst under 300kr).

Du får hva' du betaler for

En ekstern harddisk skuffe skal indeholde kabinet + strømforsyning + interface + køler og det koster selvfølgelig...

Anyway: http://www.prcdata.dk har en firewire udgave til præcis 299,- Kig under 'restsalg'

Alternativt har Zitech en USB kasse til 245,-, men den er så til 2½" diske og uden strømforsyning. Og det er ikke alle USB porte
der kan trække den.

<mlr>

Fra : Søren Kappel

Dato : 27-06-04 18:43

Prøv www.prishammeren.dk

Søren

Fra : anders majland

Dato : 01-07-04 15:15

> Anyway: http://www.prcdata.dk har en firewire udgave til præcis 299,-
> Kig under 'restsalg'

Den samme har Thansen til USB til samme pris (har netop købt 2 firewire
efter ovenstående link

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 27-06-04 22:50

> Kan det virkelig passe at det ikke er til at finde nogen til under 300kr?
> Nogen der kender en forhandler der er lidt billigere?

Prøv her.

http://shopping.ofir.dk/shopping/product.asp?varenr=232978&ButiksID=1289&varegruppeid=122168

mvh Kim.

Fra : John

Dato : 27-06-04 23:18

"Thomas Nielsen" <loftager@nospm.nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> website var mildest talt så uprofessionelt lavet at jeg ikke har lyst til

Du kan nu ellers roligt handle med dem. Butikken er fin nok trods deres ret
skoddede hjemmeside.

De har faktisk en på tilbud for tiden til 199 kroner.

(Er ej heller i stand til det, da sitet ikke virker i
> FireFox).

Det er ret uprofessionelt - men det er da et problem der kan løses i de
fleste tilfælde

Mvh

John

Fra : Thomas Nielsen