Er Epson Perfection 1670photo et godt køb ~
Fra : Epson1670photo

Dato : 27-06-04 15:08

Hejsa

Efter en lille research på nettet og gennemgang af edbpriser.dk ser det ud
til at være Epson Perfection 1670 Photo, som holder rimelig godt. Er andre
enige? Findes der bedre bud i prisklassen ca. 700-1000 kr på edbpriser på en
scanner?

"Videoanmeldelsen" er da i hvert fald positiv:
http://reviews-zdnet.com.com/Epson_Perfection_1670_Photo/4535-3136_16-30527150.html?tag=top

*Mine behov en scanner skal kunne dække*
Egentlig skulle jeg blot have en scanner til at indscanne breve og sende dem
elektroniske videre til een pga. han bor i udlandet, og jeg har hans bolig
for tiden.

Dette kræver ikke det store af scanner, men herefter tænkte jeg, at jeg jo
lige så godt kunne få en OK scanner, der kan klare dias og scanne i en fair
kvalitet.

Ikke til professionelt brug, men for at bevare og kunne se mine gamle dias
uden en traditionel (besværlig) fremviser og "lege" med Photoshop mht.
indscanning af billeder fra aviser og blade i en rimelig kvalitet.

På forhånd tusind tak