Medion - igen
Fra : Jesper Olsen

Dato : 25-06-04 15:19

Jeg ved, der har været skrevet meget om det - men hvordan er det nu - er
Medion ok, eller skal man holde sig fra det. Der er et desktop tilbud hos
TDC i øjeblikket.

/Jesper

Fra : Mig

Dato : 25-06-04 16:02

"Jesper Olsen" <jesper.b@NOSPAMolsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Medion ok, eller skal man holde sig fra det. Der er et desktop tilbud hos

umiddelbar er Medion godt mener jeg,da de bruger kendte mærker..min bror
eks. vis købte en Medion DVD brænder i Aldi...Fronten lignede utroligt meget
en Pionner 106 brænder og ganske rigtigt VAR det en Pioneer106..de havde
bare sat en front på med Medion navn...

Fra : Ricko.

Dato : 25-06-04 16:12

"Mig" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare sat en front på med Medion navn...
>
> og den virker perfekt her også , ikke dårligere eller bedre end de andre
to vi har i huset , har aldrig lavet en fejl branding med den , så her er
der ingen tvivl om deres ting (men der er jo også MANDAGS ting hos dem)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-06-04 19:03

> [...]
> Medion ok, eller skal man holde sig fra det. Der er et desktop tilbud hos

Især tyskerne er gode til at teste medion computere, og de bliver altid rost
til skyerne, ikke mindst fordi de generelt er fyldt med kendte gode ting.
Jeg mener også at have læst, at Medion faktisk er den største producent af
pc.er i Europa, og så kan det vel ikke være helt skidt.

Kurt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-06-04 12:17

På ejendommeligvis fremsatte Kurt B. Andersen følgende påstand:

> kendte gode ting. Jeg mener også at have læst, at Medion faktisk er
> den største producent af pc.er i Europa, og så kan det vel ikke være
> helt skidt.

Medion producerer intet selv. Det er et rent handelsselskab, der køber
hos andre producenter og så sætter Medion navnet på.

Men kvaliteten er fin, der er intet at udsætte på Medions produkter,
når man samtidig husker at kigge på prisen.

Claus

Fra : marlau

Dato : 27-06-04 11:25

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message news:<cbjlti$2vhc$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Men kvaliteten er fin, der er intet at udsætte på Medions produkter,
> når man samtidig husker at kigge på prisen.

Kære Claus Tersgov

Og her skal du have ros for en korrekt kommentar!

/Marlau - ham der altid ved bedre

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-06-04 11:32

På ejendommeligvis fremsatte marlau følgende påstand:

> Kære Claus Tersgov
> Og her skal du have ros for en korrekt kommentar!
> /Marlau - ham der altid ved bedre

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad du mener om mig og min person.

Du når ikke mig til sokkeholderne, når det kommer til anstændighed!

Claus

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-06-04 11:00

Du får meget for pengene i en god kvalitet med standardkomponenter. Hellere
Medion end Compaq - i hvert fald hvis det drejer sig om en stationær pc.