lukker ned..
Fra : Li Lo

Dato : 23-06-04 21:39

Min splinter nye pcer er lidt underlig... den får plusselig lyst til at
lukke ned mens jeg sider og bruger den. der er ikke vius på den og den er
ikke sat til at gøre undelige ting, jeg har endnu ikke nået at installert
ret meget...

Hvad kan der være galt.. ???

HV Li Lo

Fra : Arnfinn Haraldsen

Dato : 23-06-04 21:56

> [...]
> ikke sat til at gøre undelige ting, jeg har endnu ikke nået at installert

det kan være fordi CPU blir for varm, da liker Pc'er å skru seg av. La du på
kjølepasta og tok du av evt. beskyttelses tape/plastikk?

eller power er dårlig eller blir for varm. Kjenn inni på heatsink til CPU og
utenpå power.

Fra : danni plougmann

Dato : 23-06-04 22:56

hvordan lukker den ned
hvad bruger du til at tjekke virus med og holder du det opdateret kunne godt
lyde som sasser eller blaster.

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 24-06-04 10:24

http://www.virus112.dk/index.php?page=artikel&artid=986