Andet multimedie
bentjuul 3670
Slideshow / Dias :: HJÆLP ::
Fra : CN

Dato : 07-07-04 08:35

Hej
Jeg er på udkig efter et godt program til at lave et dias/slideshow.
Jeg har behow for at lave et rimelig prof. slideshow på ca. 400 billeder.
det er vigtigt at man kan indsætte lyd/musik (helst i mp3 format) og at
der er mulighed for at indsætte div. effekter.
Jeg har prøvet Adobe Premiere, men deter for omfattende.

Slideshow skal efterfølgende skrives på CD eller DVD.

På forhånd tak for svarene!!

/Christian

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 07-07-04 10:42

"CN" <christian@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet Adobe Premiere, men deter for omfattende.
> Slideshow skal efterfølgende skrives på CD eller DVD.

http://www.photodex.com/products/proshow/

/Jens

Fra : Christian Nielsen

Dato : 08-07-04 20:30

Tak for linket!
Jeg har downloaded programmet og det ser ud til at være lige hvad jeg har
brug for.
Der er dog lige det, at jeg synes ikke kvaliteten er god, når jeg ser det i
fullscreen på min PC..........HVORFOR ?
Jeg har været igennem alle indstillinger.......tror jeg.
/Christian

"Jens@dtext.news.tele.dk" <Skriv_i_gruppen_så@andre_kan_læse_med.dk> skrev i
en meddelelse news:40ebc4e9$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 08-07-04 22:36

"Christian Nielsen" <christian@cn-c.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> fullscreen på min PC..........HVORFOR ?
> Jeg har været igennem alle indstillinger.......tror jeg.

Hej Christian,

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med det spørgsmål nu - det er noget tid siden
jeg brugte programmet (en prøve version)
Men jeg kan da huske så meget, at det virkede ganske fint for mig og at jeg
syntes programmet var ret godt

Hvis jeg får tid vil jeg prøve at hente programmet igen og se om jeg kan få
lov at prøve det igen?
så skal jeg se lidt på indtillingerne og poste et svar.

Måske en af de andre ved hvad der går galt.
/Jens

Lille fif:
Når du svarer på et spørgsmål eller lign. - så skriv _under_ det de andre
har skrevet.
Ellers bliver det ret svært at finde hoved og hale i dialogen.

Fra : Torben

Dato : 16-07-04 20:05

> [...]
> fullscreen på min PC..........HVORFOR ?
> Jeg har været igennem alle indstillinger.......tror jeg.

Hvad er det lige du mener med kvaliteten og i hvilket format afspiller du?
Hvis du afspiller det som en mpeg fil passer proportionerne ikke men, det
passer udmærket når det afspilles på tv
Du har også under redigeringen mulighed for at justere billedkvaliteten.

Mvh
Torben