Andet multimedie
bentjuul 3670
Actions flyttes fra Photoshop 7 til CS
Fra : C.Stensgaard

Dato : 26-06-04 16:05

Jeg har lige investeret i CS og har stadig den gamle 7.0 til at ligge.

Jeg anvendte mange actions i 7.0 og har tilpasset disse (mange af dem
downloadet fra nettet) - men hvordan kan jeg flytte disse over i CS ?

Original filerne til actions ligger naturligvis i den samme folder som
altid - men det er de originale uden mine tilpasninger (or ...?)

Claus

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-06-04 22:12

C.Stensgaard skrev:

> Jeg anvendte mange actions i 7.0 og har tilpasset disse (mange
> af dem downloadet fra nettet) - men hvordan kan jeg flytte
> disse over i CS ?

I sidemenuen til actions-paletten har du en 'Save Action' og 'Load
Action'-funktion. Brug Save-funktionen i 7'eren og Load-funktionen
i CS. Du kan dog ikke vælge Save medmindre du smider den (eller dem)
ind i et sæt (Set).

--
Hilsen
Madsen