Andet multimedie
bentjuul 3670
Pagemaker Plug-in til Indesign
Fra : Villy Erichsen

Dato : 25-06-04 11:06

Jeg har i dag uopfordret modtaget en CD med subjekt fra Adobe.
Ganske overraskende når jeg ser hvilket bøvl Thomas har haft.
Jeg har ikke bestilt den, da det eneste der evt. kunne have interesse
for mig er "Datamerge" - har altid brugt Word til den slags.
Men efter en hurtig test kan jeg se at jeg nu kan lave superflotte
Direct Mails i InDesign CS og printe med "Datamerge"
Jeg skal også lige have kigget på "Booklet" funktionen.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 25-06-04 11:46

> Jeg har i dag uopfordret modtaget en CD med subjekt fra Adobe.

- Det er da ikke en gratis opgradering, er det?

Kh
Bjørn

Fra : Villy Erichsen

Dato : 25-06-04 12:31

In article <gaTCc.17555$Vf.973334@news000.worldonline.dk>, Studio
Smalbro <studio@NOSPAMNOsmalbro.dk> wrote:

> - Det er da ikke en gratis opgradering, er det?

Jo - bemærk jeg har IKKE bestilt den - så fin service fra Adobe.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-06-04 13:29

Villy Erichsen skrev:

> Jo - bemærk jeg har IKKE bestilt den - så fin service fra Adobe.

Nu kan man så godt ærgre sig over, at man foretrækker engelsk software,
for så kan man åbenbart ikke forvente nogen form for service fra de
danske eller svenske afdelinger af Adobe. De kunne ikke engang se hos
Adobe Danmark, at jeg havde registreret Creative Suite på Adobe.com :o

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-06-04 19:46

Villy Erichsen skrev:

> Jeg har i dag uopfordret modtaget en CD med subjekt fra Adobe.
> Ganske overraskende når jeg ser hvilket bøvl Thomas har haft.

<http://www.adobe.com/products/colltech/pdfs/CS_Upgrade_Policy_120403.pdf>
Min Creative Suite Standard er købt før d. 05/01-04, så det er
sikkert derfor, jeg aldrig har fået tilbudet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 01-07-04 14:11

In article <cbv8pn.3uk.1@tgm.dyndns.dk>, Thomas G. Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> <http://www.adobe.com/products/colltech/pdfs/CS_Upgrade_Policy_120403.pdf>
> Min Creative Suite Standard er købt før d. 05/01-04, så det er
> sikkert derfor, jeg aldrig har fået tilbudet.

Det er ikke til at finde ud af Adobes politik på området.
Jeg købte (til firmaet) 1 engelsk version i februar og 4 danske
versioner i marts - da de blev frigivet - alle Premium versioner.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-07-04 14:31

Villy Erichsen skrev:

> Det er ikke til at finde ud af Adobes politik på området.

Nej, det er noget rod.

> Jeg købte (til firmaet) 1 engelsk version i februar og 4 danske
> versioner i marts - da de blev frigivet - alle Premium versioner.

Var der en gul følgeseddel med i pakkerne? Det snakkede Ravenholm
noget om, at der skulle være og det var der ikke i min, fordi jeg
købte længe før plugin-pakken blev frigivet (min Standard-version
er købt i november 2003).

Den gule følgeseddel skulle så blot udfyldes og sendes afsted til
Adobe for at få plugin-pakken tilsendt, så det er sært, at du har
modtaget pakken uden at foretage dig noget som helst.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 01-07-04 14:53

In article <cc1anq.4jg.1@tgm.dyndns.dk>, Thomas G. Madsen
> [...]
> noget om, at der skulle være og det var der ikke i min, fordi jeg
> købte længe før plugin-pakken blev frigivet (min Standard-version

Ikke så vidt jeg husker - og dengang havde jeg ikke hørt noget om
plugin pakken.

> Den gule følgeseddel skulle så blot udfyldes og sendes afsted til
> Adobe for at få plugin-pakken tilsendt, så det er sært, at du har
> modtaget pakken uden at foretage dig noget som helst.

Netop - jeg har IKKE foretaget mig noget som helst - udover at
registrere produktet - men kun modtaget 1 pakke - måske der kun er 1
gratis pr. kunde - det er også fint nok - har kun brug for 1.

Til gengæld har jeg aldrig modtaget koden til "Extras CD´en" - som man
kunne få tilsendt via e-mail når man registrerede.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-07-04 15:08

Villy Erichsen skrev:

> Til gengæld har jeg aldrig modtaget koden til "Extras CD´en" -
> som man kunne få tilsendt via e-mail når man registrerede.

Den CD har jeg ikke hørt om tidligere. Er det den som hedder
'Resources and extras'? Hvis det er, så var den inkluderet i min
pakke. Det samme var en CD ved navn 'Video Workshop training'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 01-07-04 15:26

In article <cc1ct1.3oc.1@tgm.dyndns.dk>, Thomas G. Madsen
> [...]

> 'Resources and extras'? Hvis det er, så var den inkluderet i min
> pakke. Det samme var en CD ved navn 'Video Workshop training'.

Jeg husker ikke lige på stående fod hvilken CD - men en af dem kræver
en adgangskode for at bruge den.

Nå, pyt jeg gider alligevel ikke bruge den - det går fint nok foruden.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-07-04 15:41

Villy Erichsen skrev:

> Jeg husker ikke lige på stående fod hvilken CD - men en af dem
> kræver en adgangskode for at bruge den.

Nå ok. 'Resources and extras'-CD'en kræver ikke adgangskode her.

> Nå, pyt jeg gider alligevel ikke bruge den - det går fint nok
> foruden.

Det gør det jo som regel ja. :)

--
Hilsen