Andet multimedie
bentjuul 3670
Diverse effekter ??
Fra : Yildizhan

Dato : 23-06-04 19:52

Jeg havde her for nylig læst i et PC blad om et program som hed et eller
andet med Auto FX. Programmet havde diverse effekter som kunne anvendes bare
via et klik. Altså ingen plugins til Photoshop...det er et HELT program for
sig.

Nu leder jeg efter det men kan ikke huske navnet.
Nogen der kender den ??
Eller andre bedre bud ??

På forhånd tak

Fra : Lars Strange

Dato : 24-06-04 09:52

"Yildizhan" <yildizhan@XXXishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> sig.
>
> Nu leder jeg efter det men kan ikke huske navnet.

Et bud; http://www.autofx.com/dreamsuite/main.html

Ellers så jeg en norsk hjemmeside omtale det her -
http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm - jeg har ikke prøvet det, men det
er gratis, så det koster jo ikke noget at hive det ned

/Lars