Landbrugslotteriet eller klasselotteriet e~
Fra : Towli

Dato : 11-08-04 19:34

Hej alle

Jeg vil helt vildt gerne vinde en mill. kroner.
Bør jeg spille på Landbrugslotteriet eller Klasselotteriet eller noget helt
andet?

1000 tak

/T

Fra : Knud Berggreen

Dato : 12-08-04 19:15

On Wed, 11 Aug 2004 20:34:14 +0200, "Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote:

>Hej alle
>
>Jeg vil helt vildt gerne vinde en mill. kroner.
>Bør jeg spille på Landbrugslotteriet eller Klasselotteriet eller noget helt
>andet?

Hvis du i stedet sparer de penge du ville bruge på spil, så vil der
værre en større chance for at du når op på millionen
Men hvis du absolut skal spille...

Landsbrugslotteriet er vist kun et varelotteri? Det var det i hvert
fald i "gamle dage".

Du kan skyde penge ind på en millionærkonto i banken. Så¨er dit
indskud i det mindste ikke tabt, og du har alligevel en chance for den
store gevinst.

/Knud