billigst til/fra Bruxelles?
Fra : Bo Kaspersen

Dato : 08-08-04 18:27

Hvordan kommer man billigst til/fra Bruxelles? - bus, tog, fly eller bil.
Jeg kan ikke rigtigt skabe mig et overblik, findes der måske en hjemmeside
der ligesom www.edbpriser.dk finder de billigste transporttilbud blandt alle
udbydere?

Tak!

Fra : Kristian

Dato : 08-08-04 18:42

"Bo Kaspersen" <noemail@in.valid> wrote:

> [...]
>Jeg kan ikke rigtigt skabe mig et overblik, findes der måske en hjemmeside
---------
Hvis du flyver fra Kbh er der nogle forslag her:
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Billige+billetter/Europa.htm

Kristian

Fra : Anders Jensen

Dato : 08-08-04 18:49

Der findes efterhånden flere af sådanne sites her er et par:

http://www.flybillet.dk/
http://www.mrjet.dk/
http://www.rejsefeber.dk/

Prøv desuden disse:

http://www.virgin-express.com/
http://www.flysn.dk/dk%5Fdk/ (SN Brussels Airlines)
www.sas.dk (Kan fra tid til anden have godt tilbud)

Og det kan ikke betales sig at tage tog eller bil. Det tager længere tid og
koster nemt det samme som en Low-cost billet

God tur

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 08-08-04 19:38

"Anders Jensen" <A.Jensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> koster nemt det samme som en Low-cost billet

Tak for svarene

Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 09-08-04 20:19

"Bo Kaspersen" <noemail@in.valid> wrote in

> Hvordan kommer man billigst til/fra Bruxelles? - bus, tog, fly eller
> bil. Jeg kan ikke rigtigt skabe mig et overblik, findes der måske en
> [...]

Jeg har før kørt med bus, hvilket var ok.

www.eurolines.dk

mvh
-thomas

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 09-08-04 20:31

"Thomas Vestergaard" <tv51@hotmail> skrev i en meddelelse
> "Bo Kaspersen" <noemail@in.valid> wrote in

> Jeg har før kørt med bus, hvilket var ok.
>
> www.eurolines.dk

tak