Hittekillingen Elvis
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 08-08-04 09:11

Hej
Som jeg har skrevet før, så fandt vi en lille killing efterladt på vejen,
enten sat ud af en bil eller efterladt fra et sommerhus. Ingen har indtil nu
ville have ham så han er stadig her. Vi tror han nu er 6-7 uger, han vejer
510 gram, men har ikke taget mere en 10 gram på i en uge og det er for lidt.
Han har fået ormkur, vi har snakket med dyrlægen og i morgen skal vi hente
noget mælkeerstatning og noget speciel mad til ham. Vi ved jo ikke hvor
længe han havde ligget på vejen, eller hvor længe han havde været uden sin
mor. Lige nu sover "Elvis" her med hovedet hvilende på tastaturet. Vi har
ham i vores lokal radio i dag og lokal avisen på tirsdag. Hvis ingen vil
købe ham, ja så bliver han gårdkat her sammen med alle vores andre katte,
men han er sådan en lille kælegris, så vi ønsker sådan vi kan finde et sted
hvor nogen kan gøre som vi gør nu nusse og kæle med ham.
Jeg spørger mig selv igen og igen, hvordan kan folk være så onde. Hvis de
har kat, og ikke vil have killinger så kan de enten neutralisere dem eller
give pigerne p-piller, det gør vi selv med vores. I kan se ham på
http://www.alice-trauelsen.dk/elvis.htm

--
Mange hilsner
Alice og Elvis

Fra : René & Mette

Dato : 08-08-04 14:18

> Som jeg har skrevet før, så fandt vi en lille killing efterladt på vejen.

Hvordan (ja undskyld) fanden kan folk finde på sådan noget??

Håber den har det godt den lille

René

Fra : Kate

Dato : 11-08-04 09:35

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote in

> http://www.alice-trauelsen.dk/elvis.htm

Hvor er det dejligt i har mulighed for at tage han til jer, men
skrækkeligt at der stadig findes mennesker som bare kasserer levende
dyr. Jeg har jo selv en kanin som blev sat ud og fundet af politiet.

God bedring til lille Elvis. Gad vist om han får samme stemmepragt som
sin navnebror

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.