Dyreinternat
Fra : Tomas Skott

Dato : 07-08-04 22:39

Hej

Da vi tidligere på aftenen var ude at gå, kom der 2 meget små killinger
løbende os i møde. Killingerne er maks. 8 uger og slet ikke klar til at være
ude, hvilket vi også fik bekræftiget, da den ene var nær ved at løbe ud
foran en bil. Da der ikke var nogle ejere, der virkede interesseret i deres
små misser, og de heller ikke lod til at ville finde deres hjem, men i
stedet fulgte os hele vejen hjem til os, valgte vi i stedet at hente en
kattekasse og tage dem med. I morgen vil vi så aflevere dem til det nærmeste
kattehjem, men hvor er det?

Vi bor i en lille by kaldet Sønderup ikke så langt fra Aars.

Mvh.

Mariann og Tomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 23:03

"Tomas Skott" <skott@FJERNMIGfestudvalget.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nærmeste
> kattehjem, men hvor er det?
>
> Vi bor i en lille by kaldet Sønderup ikke så langt fra Aars.

Hvis jeg lige husker rigtigt omkring, hvor Aars ligger, så må Spøttrup eller
Randers være de nærmeste internater.
Kig evt. her:

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tomas Skott

Dato : 07-08-04 23:36

Buffy wrote:
> "Tomas Skott" <skott@FJERNMIGfestudvalget.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg lige husker rigtigt omkring, hvor Aars ligger, så må
> Spøttrup eller Randers være de nærmeste internater.
> Kig evt. her:

Det var også, hvad vi havde fundet ud af, men kan dog ikke forstå, der ikke
er noget tættere på, f.eks. i Aalborg?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-08-04 23:04

Hej med jer

I kan ihvertfald finde Kattens Værns internater på deres hjemmeside:
http://www.kattens-vaern.dk - og ellers prøv at slå op i lokaltelefonbogen.

Held og lykke med de små!

Mvh. Camilla

Fra : Tomas Skott

Dato : 07-08-04 23:35

Camilla Scharff wrote:
> Hej med jer
>
> I kan ihvertfald finde Kattens Værns internater på deres hjemmeside:
> [...]

Takker. Kan det passe, at der intet katteinternat er i Aalborg?

Fra : Soliema

Dato : 07-08-04 23:43

> Takker. Kan det passe, at der intet katteinternat er i Aalborg?

sakset fra deres hjemmeside *S*

Kattens Værn Aalborg

Adresse: Struervej 80
Postnr.: 9220
By: Aalborg Ø
Tlf: 9815 1288
E-mail: aalborg@kattens-vaern.dk

så jo der er et i Aalborg...

Held og lykke

Anne Mette

Fra : Tomas Skott

Dato : 07-08-04 23:53

Hejsa gruppe

Tak for jeres hjælp! Vi vil tage misserne med til Ålborg katteinternat i
morgen, hvis de har åbent.

Knus fra
Tomas og Mariann

Fra : Mette

Dato : 08-08-04 00:05

Hej!

Hvis ikke i allerede har ringet til KV i Aalborg, synes jeg i skal gøre det.

Det er ikke altid de har plads til flere katte - især i denne tid - og det
ville jo være trælst at køre så langt for at gå forgæves.

Husk at fortælle hvor i har kattene fra, ellers kommer i til at betale for
at komme af med dem (hvis de tror det er jeres egne) - KV kan selfølgelig
altid bruge en donation hvis i har råd til det *S*

Dejligt at I har taget killingerne til jer

Venlige hilsner fra Mette
--
http://www.petheaven.dk/

Fra : Jonas

Dato : 08-08-04 12:29

> [...]
nærmeste
> kattehjem, men hvor er det?
>
> Vi bor i en lille by kaldet Sønderup ikke så langt fra Aars.

Hej Mariann og Tomas

Det er måske lidt laaangt at køre for Jer, men der er dyrenes beskyttelses
internater i Hjørring og Fr.Havn.
Det er ikke så mange uger siden jeg afleverede en hittekilling på internatet
i Hjørring....killingen fik den varmeste modtagelse, så det sted kan jeg
anbefale!
Internatet har egen hjemmeside på www.fals.dk
I kan jo altid emaile/ringe til internatet for at høre om de kan hjælpe dig.

Godt at de små pus fandt Jer

Venligst

Jonas

Fra : Tomas Skott

Dato : 08-08-04 19:20

Hejsa Jonas

Tak for tippet! Vi har faktisk kørt killingerne til Hjørring i dag. Vi
prøvede først at ringe til et internat i Ålborg og derefter i Spøttrup, men
der var helt overfyldt af katte begge steder. Men de havde heldigvis plads i
Hjørring, og killingerne fik en kærlig modtagelse og en ormekur, hvilket i
høj grad var tiltrængt. Vi havde bemærket, at den ene killing var meget ru i
pelsen samt hostede, og fik at vide, at dette skyldtes orm, som havde trængt
sig ind i lungevævet! Desuden var de begge to meget tynde, så det er
vist også på høje tid, at de kommer i kærlige hænder.

Hvor stødte du iøvrigt på din hittemis?

Venlige hilsener fra
Tomas og Mariann

Fra : Jonas

Dato : 09-08-04 10:25

> [...]
> sig ind i lungevævet! Desuden var de begge to meget tynde, så det er
> vist også på høje tid, at de kommer i kærlige hænder.

Hej Tomas og Mariann.

Alletiders nyhed ... og godt gået af Jer

Vi fandt *vores* lille hittekilling siddende bange og forladt i
motorvejsrabatten nær Hjallerup.
Måske havde turister droppet den på vejen hjem fra ferie?

Venligst

Jonas