Turen går til Oslo
Fra : Zed

Dato : 06-08-04 22:28

Hvad ville den billigeste måde være, at komme til Oslo på?

Jeg kan oplyse at jeg befinder mig i Nordjylland - rettere betegnet Thisted

Har fundet en tur/retur til 196 Euro via færge med obligatorisk kahyt, fra
Hirtshals til Olso
(brugte http://www.aferry.to)
men kan det gøres billigere via anden transport?

Rejsetid, gør mig ikke så meget - dog er blafning ikke en mulighed ;)

Håber at sådanne spørgsmål er tilladt i denne gruppe.

Mvh.
-Kennet

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 07-08-04 00:16

Zed <zed@dontmailme.whatever> wrote:
[...]

Bestill rett fra www.colorline.no i stedet. Du trenger bare kahytt den ene
veien, og da skal du kunne få reisen for 1000 NOK tur-retur.

Hvis du ellers kan komme deg billig til/fra Kastrup så har de flyvninger
for 599 kroner pr vei på mange datoer, se www.flybilligst.com

God tur!

Bjørn

Fra : Jan

Dato : 07-08-04 08:40

Fri, 6 Aug 2004 23:15:43 +0000 (UTC), Bj|rn Christian T|rrissen
<bct@pvv.ntnu.no>; <cf13ev$t3g$1@orkan.itea.ntnu.no>; <dk.fritid.rejse>:

>Hvis du ellers kan komme deg billig til/fra Kastrup så har de flyvninger
>for 599 kroner pr vei på mange datoer, se www.flybilligst.com

Sjekk fly Aalborg-Torp (Sandefjord); ekspressbuss til Oslo.

--
/jan
news postings should be followed up in news