Thailand - indenrigsflyvning
Fra : JMN

Dato : 06-08-04 10:52

Hej

Jeg skal til Thailand i marts 05 og er ved at planlægge.
Jeg skal også flyve indenrigs, nærmere bestemt:

BKK-Chiang Mai
Chiang Mai-Koh Samui
Koh Samui-BKK

Jeg har brug for viden om prisen for disse flyvninger, også gerne
forskellige selskaber.

Så har du evt. et direkte link til dette, er det bare super.

Fed sommer til alle.

vh.
JMN

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-08-04 21:15

JMN wrote:
> Hej
>
> Jeg skal til Thailand i marts 05 og er ved at planlægge.
> Jeg skal også flyve indenrigs, nærmere bestemt:
>
> BKK-Chiang Mai
Jeg mener jeg gav ca. 350,- i 2002 med Thai.

> Chiang Mai-Koh Samui
Jeg mener ikke der er direkte link, så det er nok noget med at addere de
andre priser.

> Koh Samui-BKK
Ca. 7-800 i 2000 vistnok med Bangkok Airways. MEGET interessant lufthavn på
Koh Samui, desuden. Udendørs det hele - fascinerende. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-08-04 21:55

Morten Wartou skrev:

>Ca. 7-800 i 2000 vistnok med Bangkok Airways. MEGET interessant lufthavn på
>Koh Samui, desuden. Udendørs det hele - fascinerende. :)

Det lyder som Sukothai og Trat. Den første er den nuserste lufthavn
jeg har været igennem, den anden kan ses her

http://pedalo.dk/thailand/farvel/index.html

Og så mener jeg i øvrigt at Bangkok Air har de kønneste stewardesser,
ikke så ringe endda på de kanter. Og deres propelmaskiner er
fremragende, turbopropellen kan ses sammesteds.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Bent Jensen

Dato : 07-08-04 11:02

"Morten Wartou" wrote ...

> Jeg mener jeg gav ca. 350,- i 2002 med Thai.

350,- hvad? Clams?

Bent

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-08-04 11:16

"Bent Jensen" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> "Morten Wartou" wrote ...

> 350,- hvad? Clams?

Nej, 350 vilde havenisser.

Kroner...

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-08-04 23:29

Jeg skal til Thailand i marts 05
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
I Marts 04 fra den 15 var det så varmt at det var ulideligt

Bkk samui før 725 tr nu 550kr tr

MvH Steen

Bath i dag 6,50 og det er ikke så ringe enda !

Fra : Per Hansen

Dato : 07-08-04 08:57

Jeg har lige booket i oktober med Airasia fra Bangkok til Chang Mai. Pris
incl. alle afgifter 700 bath.
www.airasia.com

Og Thai airs nye lavpris Nokair flyver også på ruten og det koster ca. 900
bath www.nokair.com

vh
Per