Tenerife i december - hvordan er vejret?
Fra : Thomas

Dato : 06-08-04 08:08

kan man regne med at de 21 og 16 grader der oplyses
som dag- og nat-temperatur - eller har du oplevet
at man nemt kan lægge et par grader til?

Fra : Soren Jensen

Dato : 06-08-04 13:30

Hej Thomas

Husk at 21 grader er temperaturen i skyggen og du er meget
nærmere ækvator, på de Canariske øer end her i Danmark.
Vi var på Tenerife i december for jeg ved ikke hvilken gang, og
temperaturen svingede imellem 19 og 21 grader. Hvis du er i solen
vil du opleve temperaturer op over 35 grader som vi gjorde.
Først i december er de fleste flybiletter/rejser også meget billige og der
er ikke så mange turister på øen (behageligt
Man kan også være uheldig at det er overskyet og småbyger i hele
den periode man har valgt, men sådan er det når man vælger de
billige perioder. Sker det, så skal man jo aktivere de interesser der
ikke lige er relateret til solen, så man alligevel får en god oplevelse
med hjem
-og det gør man så altid!

/Søren