Dba- igen
Fra : Heidi Jensen

Dato : 05-08-04 21:19

Hej

Faldt lige over denne på dba.!!!! :0)

Hunde, Jeg søger en chihuahua, 8 mdr. korthåret, den skal kælen, og den skal
helst være fra fyn, og midt jylland

Venlig Hilsen/Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-08-04 23:23

Godt nok en mystisk annonce....

Den skal være fra fyn OG midtjylland. LOL Men underligt... Og den SKAL være
8 mdr? Hmm.... Det er bare underligt...

Mvh. Nana

Fra : Susanne Drews

Dato : 06-08-04 01:50

On Fri, 6 Aug 2004 00:22:43 +0200, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>Godt nok en mystisk annonce....
>
>Den skal være fra fyn OG midtjylland. LOL Men underligt... Og den SKAL være
>8 mdr? Hmm.... Det er bare underligt...

Nja, det kan jo være, personen i virkeligheden leder efter en bestemt
hund, der er forsvundet på Lillebæltsbroen *G* (Sorry, kunne ikke dy
mig).

/Sus