Er der slet ikke nogen der hev hvordan man~
Fra : Karina & Michael

Dato : 05-08-04 19:22

flotte ting i FP04. Sådan som f.eks billede slideshow og sådanne andre sjove
flotte ting.
Syntes nemlig min hjemmeside er for kedelig.

Hilsen

Karina
www.kettners-bulldog.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-08-04 20:10

Den version findes ikke. Du tænker muligvis på FP2003 som er den
nyeste.
File | New | More page Templates | Photo gallery.

Fra : Karina & Michael

Dato : 06-08-04 14:05

Ja undskyld. Det er selvfølgelig FP 2003 jeg har.

Karína
www.kettners-bulldog.dk